MUPPSALA MED NICHOLETTEN (Y).

Idag blev det alltså uppsala med nichole. Mycket roligt vill jag lova, många skrattanfall har de blivit under dagen! xD Idol var där idag, på storatorget. Fast vi kollade inte på dom, så vet inte vilka som var där exakt. Jag blev så jäkla irriterad också när jag hörde en av låtarna som nån sjöng, tror det var Calle. Ja, självklart va de free fallin. Hahahah, gud asså. (inte många som förstår vad det är med den låten, och fråga inte.) 
Nu är jag nästan klar med julklapparna också. Bara en kvar men den fixar jag imorrn efter skolan hade jag tänkt. Nu ska jag ner å äta lite och sen blir det väl att sitta här resten av kvällen.

Byyyyee! ♥

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0