LÅT ALDRIG HOPPET FÖRSVINNA, DET ÄR MÖRKT NU MEN DET BLIR LJUSARE IGEN.

Haha, Hemkunskap är nog inte min och isas grej... vad kan jag säga? Vi lyckas med allt! Tur att Maud inte blev arg iaf, hon är lite små härlig den där gumman ändå, även fast hon kan vara världens största tard, haha.
Iaf, så har de väl inte hänt nått så där speciellt i skolan idag. Helt vanlig onsdag, helt enkelt. Åkte skolbussen hem gjorde jag, känns konstigt när man gör det nu för tiden eftersom att jag typ aldrig gör det.
Vad som händer ikväll vet jag inte, ska plugga och så iaf. Och imorrn har vi sovmorgon, det gillas enormt mycket (Y). Vi har det eftersom att vi ska på hälsoäventyr. Ganska nice.

Byyyyye! ♥

.
I love you, oh boy, I really do? ♥

Kommentarer
Postat av: Ronja

vem menar du`? :)<3

2009-12-02 @ 23:49:01
URL: http://rooonjis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tar de på msn eller så :)<3

2009-12-03 @ 17:45:48
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0