LÄS OM DU VILL. JAG SKRIVER BARA.

Det du är rädd för är det jag lever med.
Det du inte vill ska hända dig har hänt mig.
Din mardröm är min verkligehet.




Besviken och sårad.
Alla i världen fäller någon gång i sitt liv tårar.
Du kan vara stor eller liten, du kan tillhöra eliten.
Och du kan endå hamna i det vi alla kallar skiten.
Jag har hört ord som har sårat,
Jag har hört ord som har rättat till det svåra.
Alla i världen har sin egen fantasi,
Ett eget land fylld med magi.
Tankar och känslor.
Vi önskar att vi skrev våran livhistoria med egna pennor,
Och inte andra människor.
Mod och styrka.
I vårat egna land skulle vi inte behöva känna oss svaga.
Vi skulle bara kunna vara.
Leva i nuet,
Inte tänka på framtiden eller det som var.
Vi skulle föralltid kunna vara bara barn.
Att bara finnas.
Leva där och nu.
Det skulle vara jag och du.
Kärlek och vänskap.
Det skulle inte finnas något hat.
En härlig värld utan tårar och svek.
Det skulle bara vara som en enda stor underbar lek.
Ingen skulle kunna få game over.
Och vi skulle alla ha våran egna lover.
I en värld där kärlek skulle vara utspridd i en enda stor massa.
Det är i den här världen som jag kommer att träffa min pappa.
En dag.
Ja, då ska det vara han och jag.


Kommentarer
Postat av: Isa

så fint skrivet så det är galet!

åh. jag älskar dig <3

2009-12-09 @ 21:47:19
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: JennylIndström

Åh, jag älskar dig också, enormt mycket, verkligen! <3

2009-12-10 @ 23:02:12
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0