JULAFTON OCH SAKNAD.♥

24 december. 8 månader av en sån enorm saknad. en saknad som bara blir större. 
du försvann från verkligheten men lever fortfarande i mig.
även fast det är julafton så kommer du att vara i mina tankar hela dagen, men idag ska vara speciell.
idag ska jag endast tänka på alla bra minnen med dig. det ska jag.
jag älskar dig stefan lindström, pappa.


På dagen nu ska vi bara vara hemma, eller mamma och andreas ska ner och tända ljus på kyrkogården. Jag följer inte med, har inte vart där sedan allt och kan fortfarande inte.
Men iaf, sen ikväll åker vi till karin, svenne, niklas och simon, och dit kommer även mormor och morfar.
Ska bli great, det ska det verkligen! :)


Och ja, ha en riktig God Jul nu, för det ska jag ha, trots allt. ♥

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0