JAG SKULLE ANDAS I DET TOMRUM SOM BLEV ÖVER OM DU LÄMNADE MIG NU.

Började min dag med att gå till syvsiv. Faktiskt ganska bra tycker jag, eller jag tror jag vet lite nu iaf om vad jag vill gå. Sen gick jag till hemkunskapen. Vi gjorde gröt och pepparkakor (Y). Sen skrev jag klart mitt PM, eftersom att jag inte har spanska längre, nice vill jag lova! Efter lunch så vare bara kemi, fysik och matte kvar. På fysiken fick vi reda på våra betyg. Jag har G men kan få VG nästa år, hahahahhaahhahhah helt sjukt tycker jag eftersom att jag inte fattar nått på fysiken, men de är ju håkan så ja. Efter skolan va de luciaövning iaf. Lucian är på fredag och vi har tränat typ 3gånger? Ska bli intressant å se hur de går x). Fast imorrn ska vi träna typ hela dagen, bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Adioooos! ♥
.

jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit sams
jag kanske skulle söka upp
kontakter som jag tappat
som jag varit med
förut nånstans
jag antar det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0