JAG SAKNAR DIG, MIN VÄN.

Åh, herregud. Din vänskap betyder så enormt mycket för mig. Det är tack vare såna som dig som jag lever idag.
Jag finns för dig, vad de än är, 24/7.  Jag gör allt för att få dig att må bra, jag gör allt för att ge dig det du letar efter, lycka. Säg bara till så ska jag försöka. Du ska inte gå den väg som du kanske redan har börjat, den är inte rätt för dig... tro mig. 
Du har en speciell plats i mitt liv, jag litar verkligen på dig. ♥
Jag älskar dig, som om du vore min bror.
 ♥

.


Kommentarer
Postat av: Peyman

Älskar dig jenny, du förstår inte hur grovt mycket du betyder för mig.<3

2009-12-10 @ 22:00:05
Postat av: JennyLindström

Du kan inte förstå hur mycket du betyder för mig. När vi pratade i tjejernasomklädningsrum kommer jag aldrig att glömma peyman, aldrig. Jag älskar dig, till max!<3

2009-12-10 @ 23:04:01
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0