I HAVE SEEN ENOUGH THATS WHY I KNOW THAT GOD LEFT THIS PLACE A LONG TIME AGO.

Men tjena va! Idag blev det alltså hälsoäventyret. Ganska chill (haha,chill xD), hellre det än skola liksom. Vi kom tillbaka till tierp klockan 1. Gick och köpte godis på hemköp med eve, isa, fanny, abodi och viktor. Sen gick vi till salongen och satt där med lite folk. Klockan 2 blev det luciaövning. Jag har nu bestämt mig för att jag ska vara tomte, så nu måste jag ha kläder till det, och en ny tomteluva men de fixar sig. Eller de får jag väl köpa x). Efter lucian så stannade jag en timme i tierp och va med nichole, fanny och sabina ( och wallinder en stund :D). Tog sen 4 bussen hem. Och hemma så har jag pluggat å fy fan va jag hatar det! Ush! 
Jag älskar 9A:4, världens bästa klass! ♥

Byyyeee! ♥

.
Är så jäkla glad över att jag aldrig klippte page... och längre ska håret bli!

Kommentarer
Postat av: JennyLindström

Hahahah, ignorera min tröja, tack!

2009-12-03 @ 20:55:34
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0