EN DEL SÄGER ATT VI LEVER I EVIGHET, FAST DÖDEN ÄR DET SANNASTE SOM NÅGON VET.

det är vid såna här tider som det märks lite extra, som om det inte vore nog endå.
det är vid såna här tider som man saknar lite mera, även fast man tror att det inte går.

.
'' en dag ska jag hitta min prins, men pappa kommer alltid att vara kung.''
bilden får mig att gråta, men ändå le. den får mig att le som bara du kunde få mig att göra.
jag kan fortfarande inte förstå att du är borta, det finns inte i min verklighet.
men tyvärr är verkligheten det enda man inte kan fly ifrån.
jag älskar dig, mer än någonsin.♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fantastisk bild på er två!! Kram

2009-12-26 @ 13:10:07
URL: http://miamaria86.blogg.se/
Postat av: JennyLindström

ja, det är sådana saker som en sån där bild som betyder allt, verkligen allt.<3

2009-12-27 @ 01:13:01
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0