DET VAR EN GÅNG... JAG SKA BÖRJA OM, SNART.

Nej, jag bryr mig inte. Jag gjorde, ohja. Nästan alldeles för mycket.
Men nu har det gått från för mycket till vad många skulle kalla för lite.
Men jag ska ta tag i dethär, det ska jag. För det är mitt liv och det är vad jag gör det till. Har jag fått höra.
Så, jag ska göra det, men inte nu. Det vore omöjligt.
Just nu, i mitt liv, så är det för mycket. Och när det blir för mycket är svårt att veta vad man ska börja med.
Och det är de som jag behöver tid till. Jag behöver tid till att börja med något.
Jag behöver tid till att börja om på nytt. 
Mitt liv, min saga, behöver en ny början. Så att det kan bli ett lyckligt slut.
Författaren till min saga ska vara jag, och ingen annan.
The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0