AND ALL WE EVER DO IS SAY GOODBYE.

cha cha bloggen! Hahah, ja herregud...finns nog inget som låter töntigare xD.
Idag har det alltså vart skola, vilket har vart totalt onödigt eftersom att vi inte har jobbat på en enda lektion. Vid nio så såg vi stammensshow, och ja.. den va jäkligt rolig kan jag säga, men sen på vilket sätt det kan ju diskuteras, hehe. Efter skolan så blev det till att vara med Fanny, josef och abodi :). Tog 18.20 bussen hem.
När jag kom hem satte jag mig här och nu är jag så himmla trött så det blir nog snart sängen. Imorrn börjar vi halv nio, iaf så som jag fattade det, så åker dit då. Och sen går vi till tio bara, lite onödigt tkr jag allt men men... Å betygen, dom kommer jag inte ens öppna. Det gör jag i sommar.

Sharrå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0